Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Més per Menorca demana flexibilitzar les ràtios de les aules de 2on de Batxillerat

Asseguren que es tracta d'un curs crucial

Aula buida, foto d'arxiu / Flicker

Aula buida, foto d'arxiu

Mahón

Més per Menorca demana que la Conselleria d’Educació flexibilitzi les ràtios dels grups de 2n de batxillerat, amb l’objectiu que tots els alumnes d’aquest curs puguin assistir a classe de forma presencial cada dia.

La demanda neix arran de la situació de l’IES Cap Llevant de Maó, que pel nombre d’alumnes dels grups, sensiblement superior als 20 establerts com a màxim, han hagut de dividir els grups i alternar la seva presència a l’institut en dies alterns. Per aquest motiu, les famílies han reivindicat de recuperar la presencialitat diària, atès que els espais del centre permeten de garantir la distància interpersonal de 1,5 metres, fins i tot per a grups superiors als 20 alumnes. El conseller de Més per Menorca Miquel Àngel Maria ha enviat una carta al conseller d’Educació, Martí March, on demana aquesta flexibilització.

Maria recorda que segon de batxillerat és una etapa crítica en la vida acadèmica dels estudiants i que, per l’edat i perfil dels estudiants, és més fàcil garantir una actitud de responsabilitat.

«És injust sacrificar la formació d’aquests joves, tenint en compte la incidència menor de la COVID19 a Menorca en comparació a Mallorca o Eivissa; si es pot garantir la distància de seguretat i les mesures de protecció, el límit del nombre d'alumnes per grup s'ha de flexibilitzar», ha indicat el conseller menorquinista, qui ha recordat que aquest dilluns la mateixa portaveu del Govern, Pilar Costa, ha assegurat que la transmissió del virus als centres escolars és «pràcticament inexistent».

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir