Jet2 avança la temporada d'estiu de 2022 a Menorca i operarà des d'abril
Els primers vols començaran el 8 de març

Arxiu / Wikipedia

Mahón
Jet2.com i Jet2holidays ha anunciat l'ampliació de la temporada d'estiu de 2022 a l'illa de Menorca, afegint més vols i vacances a partir d'abril de 2022, en resposta a la demanda dels clients que busquen gaudir de les seves vacances a Menorca .
En un comunicat, l'aerolínia ha informat que els vols programats a l'illa connectaran amb Birmingham, Leeds Bradford, Manchester, Newcastle i l'aeroport de Londres Stansted.
Les dades de reserves de Jet2holidays mostren que ja hi ha més reserves en comparació amb el que solen ser amb un any d'antelació. A més, l'aerolínia està registrant més reserves per a aquest estiu, ja que hi ha un augment a partir del juliol.
Segons el director general de Jet2.com i Jet2holidays, Steve Heapy, estan veient una gran demanda per part dels clients que volen gaudir de Menorca tant en la temporada alta d'estiu com fora d'ella. "Com sempre, responem molt ràpidament a la demanda, i aquests vols addicionals ofereixen als nostres clients l'oportunitat de gaudir de Menorca a l'abril i durant les vacances de Setmana Santa", ha assenyalat.




