Menorca registra una tendència a la baixa en casos de Covid
A les últimes 24 hores només s'han diagnosticat 52 nous positius

Menorca té una Incidència Acumulada a 14 dies per davall de 900 / Arxiu

Mahón
Menorca segueix una lenta però ferma tendència a la baixa pel que fa a casos de Covid. A les últimes 24 hores només s’han diagnosticat 52 nous positius que eleven el total de casos actius a l’Illa a 702.
A l’hospital Mateu Orfila hi ha 18 pacients a planta i tres a la UCI. A més hi ha 671 persones sota control de les UVAC i 10 professionals sanitaris atesos per Salut Laboral.
Cal destacar que tres pacients que eren a planta han rebut l’alta, però altres tres han entrat a Medicina Interna. 35 pacients que estaven sota seguiment de les UVAC han rebut l’alta.
Lamentablement, un pacient que era a la UCI ha empitjorat i ha estat evacuat a Son Espases. És un home de 57 anys que s’ha traslladat amb un equip de ventilació per membrana extracorpòria.
Aquesta tendència a la baixa de Menorca, que ja fa dies que té una Incidència Acumulada a 14 dies per sota de 1.000, ara inclús per davall de 900, xoca amb Eivissa, on a les darreres 24 hores d’han detectat 162 nous positius i va clarament a l’alça.




