Mor un pacient ingressat per Covid al Mateu Orfila
A Menorca ja han traspassat 42 persones que patien la malaltia

Des de Salut i el Govern es fan crides per a que tothom, es vacuni ja que evita els casos més greus de Covid. / Quatre Vents.

Mahón
A Menorca s’han diagnosticat 39 nous positius a les últimes 24 hores que eleven els casos actius a 613. Cal lamentar, abans que res la mort d’un home de 84 anys que era a planta de Medicina Interna. És la persona que fa 42 que mor sent positiva per Covid.
Ara mateix hi ha 582 persones a cura de les UVAC, 19 pacients a planta de Medicina Interna i 6 a la UCI del Mateu Orfila a més de sis professionals sanitaris dels qui s’encarrega salut Laboral.
Val a dir que a les darreres 24 hores s’han comunicat 92 altes de pacients d’UVAC i 5 de planta de l’hospital. A més no s’ha produït cap ingrés al Mateu Orfila el que ajuda aa lleugerir la pressió hospitalària a Menorca.




