Comencem una onada de calor que pot dur l'illa als 37 graus de màxima
Els termòmetres aniran en augment a partir d'aquest dijous

Menorca es prepara per patir uns dies de calor i xafogor. / PIXABAY.

Mahón
Menorca es troba a l’inici d’una onada de calor que s’allargarà tot el que queda de setmana i que pot dur màximes de 37 graus.
Tot i l’alerta que ja va declarar l’Àgència Estatal de Meteorologia, AEMET, de cara a aquest dimarts, la nostra illa va tenir unes temperatures no gaire altes amb màximes de 31 graus que potser van semblar més per la humitat i la xafogor. Però això empitjorarà a partir de dijous quan tornem a tenir una alerta per temperatures extremes.
Des de l’Agència es preveu que dilluns passi aquesta onada de calor. També és el dia en que acaba el període més calorós de l’any, teòricament.Des d'AEMET s'afirma que, per lògica, ja no hi haurà més episodis d’altes temperatures, però amb la situació de canvi climàtic tot pot succeïr.
Davant d’aquests dies de molta calor es recomana prendre precaucions com fugir del sol directe, dur roba fresca, estar permanentment hidratats i tenir especial cura de gent gran i fillets així com de les persones amb malalties cròniques.




