El Barça fa rècord històric d'ingressos amb el Clàssic
El taquillatge supera els 11 milions d'euros, la xifra més alta de la història en un partit com a local, comptant-hi també els del Camp Nou

El Barça fa rècord històric d'ingressos amb el Clàssic
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
El Barça va sumant més ingressos dels esperats en els darrers mesos gràcies a la bona dinàmica del primer equip masculí de futbol en totes les competicions. Tant és així que aquest diumenge, en el Clàssic contra el Real Madrid, el club va aconseguir el rècord d'ingressos mai vist en un partit com a local.
Amb la possibilitat de sentenciar la Lliga contra el gran rival, els blaugrana van superar els 11 milions d'euros de facturació, una xifra que supera qualsevol altra ingressada en partits a casa, ja sigui al Camp Nou o a l'Estadi Olímpic Lluís Companys.
Aquests 11 milions ajudaran a refer els fons propis negatius de 94 milions d'euros que ara acumula el club, com també ho son els 23 milions extra que la UEFA ha abonat al Barça per la bona actuació a la Champions League. La junta de Laporta havia pressupostat 93 milions per la participació a la competició europea, però el fet d'acabar segon a la fase de lligueta i d'arribar a les semifinals ha fet que la xifra hagi ascendit fins els 116 milions.

Les samarretes de Travis Scott
L'acord amb Spotify, que proporciona la possibilitat de confeccionar samarretes especials amb artistes de reconegut prestigi internacional, ha fet que el Barça hagi tingut -també- uns ingressos extraordinaris en aquestes setmanes prèvies al Clàssic de Montjuïc.
El club va posar a la venda una col·lecció de samarretes de joc exclusives amb el logotip de Cactus Jack al pit, la marca del raper Travis Scott. En pocs dies, el Barça va esgotar 1899 samarretes a 400 euros i les 22 samarretes exclusives, signades pels titulars del Clàssic i les titulars del Barça-Athletic femení, que valien 3.000 euros cada una d'elles. Tot plegat ha suposat una facturació d'uns 850.000 euros.


Adrià Soldevila
Redactor de Deportes de SER Catalunya. Cubriendo la información del FC Barcelona desde 2014. Es autor...