Envasos comestibles per substituir el plàstic? Són part de la solució
El nou reglament d'envasos de la Unió Europea canviarà la manera de comprar apostant per envasos retornables, reutilitzables i fins i tot comestibles en productes monodosi

València
El reglament està ja en vigor, però no serà fins a l'agost quan comencen a notar-ho les empreses, i també ho notarem nosaltres amb noves maneres d'envasar els productes que ja comencen a provar-se.
A partir d'agost, per exemple, fruites i verdures no podran anar embolicades en plàstic en paquets per davall del quilo i mig. També s'imposaran envasos reutilitzables i també reomplibles. Concha Bosch, responsable de la línia de tecnologies d'envàs d'AINIA ha explicat a la SER, a La Llavor, la filosofia dels canvis pels quals aposta la Unió Europea.
Entre eixes alternatives algunes criden l'atenció. Hi haurà envasos comestibles? És una de les opcions que es manegen per a productes que actualment van en envasos d'un sol ús. Eixos envasos no podran ser mai de plàstic. S'imposa la necessitat de conservar-los i una de les opcions és que ens puguem menjar el paquet.
Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video
DescargarLa devolució d'envasos per al seu emplenat i reutilització és una altra de les línies que s'imposa. Un sistema, el de devolució d'envasos, que bona part d'Europa ja practica des de fa anys i que grans cadenes de distribució ja comencen a assajar ací. La idea és recuperar envasos de qualitat.
El Rebost: mandonguilles de putxero

El Rebost: mandonguilles de putxero
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Vi: Per què alguns elaboradors de cava abandonen la DO Cava?

Vi La Llavor: per què elaboradors de cava abandonen la DO Cava?
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Sigue toda la última hora en el canal de Whatsapp de Radio Valencia: haz clic aquí y suscríbete para recibir toda la información y la actualidad del día en tu móvil.




