Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
HORA CAMP DE TARRAGONA

Cantar i ballar

Aquest dissabte 19 de setembre es presenta en societat Mr.Maraca, una banda que versiona a ritmes llatins temes clàssics i contemporanis.

Raul Cid: “Volem demostrar que la música es toca , es viu, se sua i se sent”.

Raul Cid: “Volem demostrar que la música es toca , es viu, se sua i se sent”.

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Tarragona

“Volem demostrar que la música es toca , es viu, se sua i se sent”. Raul Cid, Veu de Mr Maraca nou projecte musical que es presenta aquest dissabte a Tarragona. El Rubèn Lorenzo, Piano i coros, ens posa sobre la pista dels estils musicals que engloba aquest projecte : “Principalment ment són boleros, bachata...” Mr Maraca vol acosta a la gent jove les cançons que escoltaven els seus avis o besavis quan eren joves i d’aquí que la sonoritat que es busca és més aviat moderna. A més, el Albert Gómez, Baix i coros puntualitza que “nosaltres no som cubans, per tant no podrem tocar mai com ells i d’aquí que ens quedem amb una part d’aquesta música” .

Mr Marca no es presenten sols, s’acompanyen de ballarins i ballarines que es deixaran portar per la seva visió musical particular de grans clàssics i de temes més moderns. Una performance que permet a Cid a mirar més enllà de manera que a banda de tocar en sales de balls o oferir música en directe, no descarta “anar a tocar en competicions de ball”.

Pendents doncs de l’estrena, i sobretot de com sona aquesta proposta que a priori promet ser engrescadora

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir